Pristatymo sąlygos

PRISTATYMO SĄLYGOS


Nemokamas pristatymas


Visiems, perkantiems www.grozisversle.lt už 20.00 EUR ir daugiau, pristatymas visoje Lietuvoje nemokamas.


Į Kuršių neriją/kitas šalis prekės siunčiamos tik atskirai susitarus ir už papildomą mokestį. Tokiais atvejais maloniai lauksime jūsų išankstinio pranešimo tiandeproductseuropa@gmail.com


Pristatymo būdai:


Atsiėmimas LP paštomatuose


Prekės pristatomos į Jūsų iš anksto pasirinktą siuntų terminalą. Jie veikia 24 valandas per parą, tad siuntas visada atsiimsite tik Jums patogiu laiku.
Pristatymas į LP paštomatą paprastai įvykdomas per 1-2 darbo dienas (jei nenustatomas specialus prekės pristatymo terminas), jei užsakymas pateikiamas ir mokėjimas už jį įvykdomas iki 15 val.
Apie pristatytą siuntą LP informuos SMS žinute. Joje bus nurodytas ir atsiėmimo kodas.
Paslaugos kaina – 2.19 EUR arba nemokama visiems, perkantiems už 20.00 EUR ir daugiau.


Pristatymas Lietuvos paštu


Jei nėra galimybės išsiųsti siuntinio paštomatu naudojamės LR pašto paslaugomis. Siuntiniai pristatomi per 1-7d.d
Pristatymas nemokamas perkantiems už 20.00 EUR ir daugiau.


Klientų konsultavimas


Turite klausimų ar pasiūlymų, galbūt nerandate norimos prekės, tuomet susisiekite su mumis. Mes pasistengsime atsakyti į Jums rūpimus klausimus. Siekiame užmegzti glaudžius ryšius, bei tapti jūsų nuolatiniais partneriais, kadangi mes dirbame Jums!


Susisiekti su mumis galite elektroniniu paštu tiandeproductseuropa@gmail.com


Prekių grąžinimas


Kosmetikos, parfumerijos ar higienos prekės, neatitinkančios kokybės keliamų reikalavimų gali būti grąžintos mums per 7 darbo dienas nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Grąžinti pirkinius galite susisiekę su mūsų elektroninės parduotuvės administracija.


Kokybiškos kosmetikos, parfumerijos ir higienos prekės negali būti grąžinamos, remiantis daiktų keitimo ir grąžinimo tvarką reglamentuojančiomis Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 (Žin., 2000, Nr. 74-2262) patvirtintomis Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos ryšio priemonėmis taisyklėmis.


Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:


Grąžinamos prekės privalo būti pilnai sukomplektuotos savo originalioje tvarkingoje pakuotėje. Už pilną prekių komplektaciją ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota ir tinkamai supakuota, mes turime teisę nepriimti grąžinimų prekių.
Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
Prekė turi būti grąžinama toje pakuotėje, kurioje ji buvo pristatyta. Pakuotė turi būti nepažeista mechaniškai, švari ir tinkamai paruošta.
Jei grąžinate nekokybišką prekę, mes įsipareigojame pataisyti arba ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju jei neturime analogiškos prekės, įsipareigojame grąžinti jums už prekę sumokėtus pinigus.
Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (sąskaitą faktūrą) ir garantinį taloną (jei jis buvo išduotas).
Prekių sąskaita – faktūra yra vienintelis dokumentas įrodantis jūsų prekės įsigijimą.
Prekes galite grąžinti per 7 kalendorines dienas nuo datos, kai siuntinį gavote. Pasibaigus šiam terminui, prekių nebepriimsime.
Jeigu prekė yra kokybiška ir grąžinama dėl kitų priežasčių, siuntimo išlaidas sumoka Pirkėjas.